torsdag 4 november 2010

Ibland förvånar jag mig själv..

Det råder för tillfället totalt stillestånd på favoritfronten,
vi smsade lite i söndags vilket iofs var trevligt men sedan dess har vi inte hörts av.
Men det verkar som att när det inte händer så mycket på ett område så händer det aningen mer på ett annat.

Men tills jag lär mig hur man lösenordsskyddar ett inlägg så vet jag dessvärre inte hur mycket jag borde nämna i frågan. Vi kan väl säga som så att det rör sig om samma person som jag smsade förra veckan, och i ett infall av plötslig och brutal ärlighet, hävde ur mig vad jag alltid tyckt om honom.
Igår, efter att vi setts kort, fick jag ett ännu galnare infall, och sa något ännu ....eh...ärligare...
Smsade lite fram och tillbaka, och imorse när jag vaknar så har han smsat mig att jag ska ringa honom angående en jobbgrej.
Känns aningen pinsamt och jag sitter just nu och funderar på hur jag ska hantera saken, med risk för att gårdagens "meningsutbyte" kommer på tal och inte bara jobbrelaterade saker.
Det här kan komma att bli riktigt pinsamt, borde nog hållit tyst, eller ?

UPPDATERING: Överlevt samtalet, jag upprepar, jag har överlevt telefonsamtalet.
Man kan tydligen inte dö av skam ändå. Fortsättning följer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade