torsdag 22 april 2010

Thanks, but no thanks.



Det måste vara våren som får folks hormoner att löpa amok. Alla vaknar till liv som överkåta små kaniner.
Eller vadå folk förresten, killar skall det stå. Den prinskorvsförsedda delen av befolkningen.
Själv känner jag mig seriöst äcklad av alltihop och tanken på celibat känns alltmer lockande, särskilt med tanke på att jag iaf inte vill dansa horisontell naken-lambada med någon i den här stan...för tillfället iaf eftersom min favorit är bortrest.
På jobbet pratas det inte om annat än sex för tillfället, det tycks vara någon slags intern tävling där alla försöker övertrumfa varandras grovheter och bedrifter.
Jag är iofs övertygad att de som pratar mest är de som ligger minst, och förmodligen sämst, men det hör egentligen inte hit.
Senast igår natt fick min kvinnliga kollega i uppdrag av en manlig dito att övertyga mig till en trekant med ovan nämnda personer...
Wtf liksom. Vad hände med att inte ha relationer på jobbet ???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade