måndag 19 april 2010

What's wrong with people ?

Blir förvånad över hur lätt folk tycks ta på vissa saker.
Ibland känns det som jag är i minoritet att tycka att det finns oskrivna regler för vad man kan göra eller inte göra när det gäller vänskaps, kärleks eller fysiska relationer.
En tjej som jag tidigare såg som en vän och litade på, tyckte att det var helt okej att hångla upp killen hon visste att jag var helt nere i.
Vi kan väl säga som så att jag inte höll med och pratar inte ens med personen ifråga längre. Jag ser tyvärr alldeles för mycket sånt här i branschen jag jobbar i,
där det verkar som alla ligger med alla, hugger varann i ryggen utan att blinka och ljuger varandra rakt upp i ansiktet.
Senast för 5 minuter sen fick jag en minst sagt förvånande skamligt förslag av en ytlig bekant till mig. En kille jag "känner" enbart pga att han är, eller iaf var,
bästa kompis och combo med killen jag gillar, och träffade .
Jag har lite svårt att förstå hur man kan vilja ligga med sin bästa kompis tidigare strul/ligg/flirt. Jag skulle då inte ens tänka tanken att ragga på någon av mina närmsta kompisars fd killar. Finns det någon prestige i att sätta på någon som ens kompis haft innan ? Fattar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade