söndag 23 maj 2010

"Jag gillar choklad, men bara tisdagar och torsdagar.."

Dagens i-lands problem:
Varför luktar "brun utan sol" så äckligt ofräscht sunkigt ? Just sisådär 10 minuter efter man smörjt in smeten och det är för sent att ångra sig.
Nu sitter jag här och små-stinker..fast med lite brunare ben.

Kan någon förresten reda ut följande för mig:

Varför, eller nej, hur är det möjligt, att ena sekunden vilja träffa någon, komma med initiativ och bli sur alternativt aningen besviken om det inte blir av.
Det borde ju rimligen tyda på någon slags intresse av den där "träffen", eller hur ?
Dagen efter däremot tycks det inte alls spela någon roll. Inte att svara i telefon eller sms heller. Ytterligare en dag därpå däremot är det tydligen jätteintressant igen och plötsligt tycks människan ifråga återfått förmågan att skriva och komponera såna svårbegripliga saker som textmeddelanden också,
praise the lord !

Känns lite som; "Jag gillar choklad, men bara tisdagar och torsdagar.."
"Köttbullar är gott, men bara 12-13 stycken" eller
"Du är bara intressant helgnätter efter klockan 03, förutsatt att jag inte fått något bättre ragg och du vill hem och ligga, övrigt tid endast om jag verkligen inte har något bättre för mig och du garanterar att vi kommer ligga.."

Why do I even bother ?

Peppar upp mig själv med lite musik, man kan inte må annat än bra av den här underbara låten:

We are not going home we're phazing a million miles awaaaaaaayyyyyyy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade