söndag 20 juni 2010

Mr Dj

Det här inlägget skulle snudd på kunna klassas som reklam förmodligen.
Men jag kan inte nog upprepa hur fantastiskt bra jag tycker min favorit-dj är.
Han spelade på mitt jobb igår och jag hade anpassat hela schemat för att kunna vara säker på att höra honom. Ren audiell njutning, örongodis för någon som älskar house musik som jag gör. Fick med mig 8 nya låtar hem som gjorde att jag satt och lyssnade i timtal och tillslut bestämde mig för att dygna och fortsätta lyssna istället för att gå och lägga mig. Galet, jag vet.

Här är ett klipp från en annan spelning han gjort, har inget från igår tyvärr.
Men allt, precis allt, han gör och spelar är så bra och låten nedan är inget undantag !

Enjoy !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade