lördag 21 augusti 2010

FEELINGS....

Lite märklig kväll på jobbet idag.
Jag hade verkligen sett fram emot kvällen för jag visste att jag och min favvo skulle jobba ihop igen, äntligen !
Han var ledig igår och det var verkligen tomt utan honom på jobbet när man vant sig vid hans sällskap.
Kort sagt, kom till jobbet, han kom ner till kassan till mig och hälsade och kramade mig, jag konstaterade nöjt att han nog är sisådär 2-3 cm längre än mig iaf när allt kommer omkring.
Strax därefter kommer vaktchefen ner och går iväg med honom, jag antog att han skulle komma tillbaka men 5 minuter senare får jag ett sms av honom där det står att han blivit förflyttad till stället bredvid, tydligen kommer vi "lite för bra" överens så vi kanske inte får jobba mer ihop. Fick en stor klump i magen när det gick upp för mig.
Kunde inte sluta tänka på vad han kunde tänkas göra, vem han pratade med, hur många tjejer som säkert raggade på honom och jag satt och jagade upp mig så att jag fick ont i magen. När jag stängt min kassa rusade jag över till den andra klubben och letade i säkert 10 min innan jag hittade honom. Behöver jag säga att mitt humör svängde från oroligt ilsken till stjärnögdt fån-leeende på en hundradels sekund.

Vi ska ju ses på måndag och jag klättrar på väggarna redan nu, jag är så fruktansvärt nervös. Jag har inte varit på en riktig dejt sen jag först träffade mitt ex för 7 år sedan ! Hur gör man ? Vad gör man ? Tänk om han ångrar sig ?
Tänk om det blir stelt ? Tänk om han inte alls egentligen vill något utan bara vill vara snäll ? Tänk om jag och hela omgivningen missförstått hans intresse för något det inte är. Han är en så otroligt fin person och perfekt pojkväns material, rena svärmorsdrömmen på alla sätt och det gör det ännu värre för desto mer att kunna förlora eller gå miste om om det går illa.

Fortsättning följer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade