söndag 9 januari 2011

When you smile, the whole world stops and stares for a while..

Kom just hem från att ha varit och fikat med min darling.
Så underbart att se honom igen, han såg om möjligt ännu finare ut än vanligt.

Det var lite komiskt för när vi kom in på cafét så jobbade en av hans vaktkollegor där, han såg lite förvånad ut över att se oss ihop.
När vi står och pratar med honom så kommer vaktchefen in ! Vad är oddsen för det undrar jag. Hon såg minst sagt förvånad ut hon med, så sen stod vi ett tag och pratade alla fyra, innan jag och sötnosen smet iväg och satte oss för oss själva.

Precis som vanligt med honom och mig så har vi hur kul som helst. Jag kan svära på att han flörtar med mig vilket mest är extremt frustrerande. Han släppte inte min blick en sekund ens under de två timmarna vi satt där.
Han hade på sig en kortärmad piké och satt ett flertal gånger och flexade armmusklerna genom att långsamt sätta bägge händerna bakom nacken som för att fixa till håret.
Mina ögon drogs automatiskt dit och jag fick lite svårt att koncentrera mig på vad han sa. Sen visade han en ny klocka han hade fått i julklapp och satt och vred och vände på armen när han visade den, helt otroligt vad vältränade under och överarmar han har. Phu !!

Sen när vi skulle gå så var han tydligen bara tvungen att sträcka på sig och grimasera över träningsvärken han tydligen hade i magen eftersom han hade tränat så hårt dagen innan. Känns ungefär lite som att dingla en godispåse framför ett barn..

Jag.behöver.inte.se.det.där !!!

Vi kom in på ämnet ögonfärger och så frågade han mig vilken färg jag tyckte att han hade så att jag fick böja mig fram nära nära och titta honom i ögonen... och så kommenterade han mina,
han frågar alla möjliga saker, tex vad mina föräldrar gör, hur de ser ut, hur de är,
känns nästan som man är på anställningintervju men jag tolkar det som något bra.

Han nämnde också hur jobbigt han tyckte det var när han var uppe i Stockholm och att det var så mycket par-grejer, fester och middagar och att han kände sig lite utanför. Jag hade lust att bara skrika:

"Men här har du mig ju !!!!!!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade