torsdag 17 december 2009

Lista

Eftersom jag som nämnts i gårdagens inlägg i princip kört mina tankar i matberedaren så är kreativiteten inte precis på topp idag, därför får det bli en sån här tråkig lista. (Tack för idéen Emma ! =) )

ALLMÄNT...
Namn: Hoppar det.
Piercingar: Öron och navel som jag måste ta om. =( 4 skindivers planerade.
Tatueringar: På gång.
Hårfärg: Mörkbrun (just nu iaf)
Ögonfärg. Grönblå eller blågröna.
Längd: 174-175.
Är du kär i någon: Eh...önskar jag visste.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Vilket shampoo använder du: L'oreal för färgat hår.
Vilken parfym använder du: Gucci Flora, Versace Pour Femme, Burberry London, D&G L'imperatrice och Victoria Secret Amber Romance.
Vad är du rädd för: Att göra misstag samt att gå ut själv på kvällen i Italien.
Gillar du att tvätta: Faktist, jag är en liten tvätt-fanatiker.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej, jag har höjdskräck.


SENASTE...
Film du hyrde: Gomorra
Film du köpte: Little Ashes
Låten du lyssnade på: Delirium - Silence (Niels van Gogh & Thomas Gold remix)
Låten du hade på hjärnan: Black eyed peas - I've got a feeling
Låten du laddade ner: Crescendo - Are you out there (Vandalism remix)
Personen du ringde: Monika
TV program du tittade på: Striscia la notizia
Personen du tänkte på: Seth


FAVORIT...
Mat: Grekiskt och italienskt. Tiramisu och allt med nutella och vit choklad.
Låt: Axwell & Dirty South - Open your heart
Sak att göra: Resa, tjejmiddagar, spa-behandlingar och att rida tokiga arabhästar.
Sport: Gymkhana (både att utöva och att titta på)
Dryck: Sweet Chai Latte, Tequila Rose, Champagne, Ananasjuice och Clearly Canadian.
Kläder: En snygg klänning slår det mesta.
Film: Twilight, New Moon, The holiday och A walk on the moon samt allt med Kevin Spacey och Robert Pattinson.
Bil: Koenigsegg ccxr och Lamborghini gallardo.


ANTAL...
Gånger du varit kär: 4
Gånger ditt hjärta brustit: 2.
Hjärtan brustit på grund av dej: Fler.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ett tiotal gånger.
Ärr du har på kroppen: 4.


SENASTE...
Bok du läste: Eclipse av Stephanie Meyer (för fjärde gången)
Personen du fick mail av: En jobbförfrågan från ett italienskt modemagasin.
Personen du fick brev av: Hm, min mormor tror jag.
Personen du fick sms av: Samira
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ca 1 månad sen.


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Nyvaken så inte mycket.
Var det kul: Öh ? Nej, hatar att gå ur sängen.
Hur tidigt stiger du upp: Så sent som möjligt.
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Ingen aning.

Är du seriös: Beror på situationen men oftast är jag FÖR seriös !
Vad är du allergisk mot: Falska människor.
Var har du ont: I min fot.
Använder du hårspray: Nej, missbrukar snarare. I håret alltså.
Kan du stå på händer ? Har inte provat de senaste 10 åren, tänker inte testa heller.
Favorit serie: The city


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Njae..bara på hamburgare.
Är du glad nu: Inte särskilt
Var du glad igår: Nope
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Kopiösa mängder alkohol och Axwell är en bra kombination.
Stockholm är: en trevlig stad där jag skulle kunna tänka mig att bo.
Göteborg är: min kära gamla grå, regniga hemstad.
Kan du sjunga: Kan och kan..tveksamt hur bra dock.
Mer värt än guld: Kärlek och sann vänskap.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett land jag helst vill besöka: Finns många; Brasilien, Egypten och Indien ex.
Ska bli skoj: Att komma hem till Göteborg igen.
Ska inte bli skoj: Att ta beslut ang min närmsta framtid.
Väntar på: 22/12
Pålägg som gäller: Äter inte bröd men OM jag var tvungen: rostbiff & potatissallad.
Dagens dryck: Vatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade