lördag 19 december 2009

Nyår

Jag funderar på att köra lite glammig 20-tals/can can inspirerad stil till nyår.
Tänk hårband med fjäder i , perfekt lagda vågor i håret, röda läppar,spetshandskar och klänning. Strassmycken kanske.. (Se bilden här nere för att få en liten aning om hur jag menar)
Till det tänkte jag ha ett par killerheals på minst 12 cm.
Kan nämnas att jag ska JOBBA på nyår så detta blir alltså min arbetsklädsel den natten ! Är det nyår så är det, och jobbar man dessutom på nattklubb så kan man nog komma undan med det tycker jag.
Tycker synd om mina fötter dock.
Är man ute och festar i sådana monsterklackar så går det hur bra som helst,möjligt att det är alkoholen som verkar smärtstillande på stackars misshandlade fossingar som tvingats ner i ett par omöjligt höga skor.
Men att jobba i dem... !
Vill man vara fin så får man lida pin, så är det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade