onsdag 13 januari 2010

Hur kunde jag ?

Jag är så arg på mig själv och mina dumma infall, idéer och förutfattade meningar.
Det börjar gå upp för mig mer och mer för varje dag exakt vad jag har förlorat eller gått miste om pga min egen dumhet och vägran att inse hur det egentligen låg till.
Det kanske hade slutat illa ändå, det kanske är för allas bästa, det får jag väl aldrig veta, men just nu hade jag gjort vad som helst för att kunna gå tillbaka nästan 2 år i tiden och ta tillbaka det jag sa, eller skrev rättare sagt.
Jag ångrar mig så mycket otroligt mycket och jag kan inte förstå hur jag ens kunnat säga ett enda ord som på minsta sätt kunnat tänkas sårat dig.
Spelar det ens någon roll nu ? Är det för sent ? Är vi färdiga med varann ändå ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade