tisdag 12 oktober 2010

Flirting for dummies

Hur får man fart på en "trög" kille ?
Jag vet att det finns en väldigt ful genväg genom ett visst blått piller som kan ha oanade effekter på svårstartade män men det känns extremt fel,
lite samvete har man ju iallafall.

Nej, jag syftar på lite mindre drastiska metoder.
Hur bär man sig åt för att få en kille man är kompis med att förstå att man rent ut sagt vill slita kläderna av honom ?

Utan att framstå som omotiverat självsäker eller kaxig, så brukar jag ha precis det motsatta problemet med killar. De brukar mest bara vilja fysiska saker med mig medan jag i 99% av fallen bara vill hålla det på vänskapsnivå.
När jag nu för första gången har det motsatta problemet så har jag ingen aning om hur jag ska göra.

Jag har fått en fantastisk killkompis/kollega som är rolig, intressant, omtänksam, genuin, snäll och på alla sätt helt underbar.
Men jag vill inte bara sitta och dricka kaffe, jag vill ta reda på exakt hur man ser ut naken om man springer en mil varje morgon och tillbringar 5 dagar i veckan på gymmet samt gått en elitmilitär utbildning.
Dessutom vill jag syna hans påstående att träning är lika bra som att komma !

DEN STORA FRÅGAN ÄR BARA - HUR ????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade