torsdag 21 oktober 2010

Strategi funderingar..

Pratade med en manlig kollega igår om mig och favoritkollegan.
Han sa en del saker som fick mig att fundera över om det är bättre att agera och få svar rakt ut, dels innan någon annan hinner före, men också för att inte "slösa tid i onödan" om det nu skulle vara så att han faktist inte vill någonting mer med mig.

Men jag är lite orolig att göra något förhastat. Om det nu skulle vara så att han är osäker på vad han vill, i kombination med blygseln, så kanske jag riskerar att skrämma bort honom totalt, eller få honom att backa, om jag är för på.

Jag är lite inne på taktiken att öka flirtandet en aning, för att därefter dra undan mattan helt, och inte höra av mig överhuvudtaget för att se om han kommer att komma till mig. Alternativt om jag kan få andra killar att flirta med mig framför honom, eller ge mig fler komplimanger framför honom. Man vill ju alltid ha det andra vill ha, så det är effektivt knep för att få någon att förstå vad dem har rakt framför ögonen, om de dittils verkat halvblinda..

Vid såna här tillfällen hade det varit väldigt praktiskt om vi hade haft en gemensam vän som jag kunde pressat på information om vad sötnosen egentligen har för åsikter och avsikter med mig, men tyvärr.

Vi kommer ses i övermorgon så jag har lite tid på mig att fundera och lägga upp en strategi... GAME ON !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade