lördag 30 oktober 2010

How about that ...

Lite otippad kväll.
Min darling skulle inte jobba eftersom han tyckte att han behövde vara lite ledig ibland också. Därför var jag helt och fullt inställd på att inte få träffa honom ikväll. Döm om min förvåning när jag under natten kontrollerar mobilen och till min stora glädje upptäcker ett sms från honom. Jag hinner just öppna det när det någon plöstligt tjoar:
"-Tjeeeeeeena gumman !"
På välbekant stockholmska. Och där var han, smått berusad och på strålande humör. Han kramade mig länge och stod sen kvar med armen runt mig när vi stod och pratade lite. Han var i sitt esse, hävdade han och jag kunde bara hålla med, tror lugnt vi kan konstatera att när han blir full så gillar jag honom ännu mer eftersom han var mer fysisk med mig på 5 minuter än han varit på 3 månader.
Dessvärre så var det så otroligt mycket folk inne när jag slutade att jag gav upp tanken på att försöka hitta en 175 cm lång kille på en överfull nattklubb ganska snabbt, så jag fick dessvärre inte säga hejdå och ta reda på exakt hur trevlig han skulle vara efter ännu mera alkohol. VÄLDIGT SYND.

Ska ringa eller smsa honom på måndag tänkte jag. Håll tummarna !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade