fredag 29 oktober 2010

Frustration

Min frustration bara växer och växer.
Har haft jätteroligt på jobbet ikväll, min darling stod hos mig i någon timme i början på kvällen, och vi hade precis lika roligt som vi brukar.
Detta stack tydligen i ögonen på hans kollega utanför som retade honom ordentligt:

"Har du det bra där eller ? Har du fastnat, du är som ett stort plåster på henne ju,
backa lite, håll dig på andra sidan repet"

Favvon bara skrattade, och så vände sig hans kollega till mig:

"Lyckas han charma dig då ? Han försöker ju iallafall, hjälper det att han står där och hänger hela kvällen ? "

Jag skrattade bara bort det jag med, han skulle bara veta !
Blir jag mer charmad än jag är så kommer jag snart ta saken i egna händer och hoppa på honom.

Men jag förstår verkligen inte, vad vill han ? Vad tycker han ?
Som jag noterade sist så har han börjat krama mig annorlunda, inga såna där "arm runt axel-kram" eller vad man ska kalla dem, utan han håller verkligen tag i mig.
Älskar känslan av hans händer på mig, det är något helt nytt.

Jag måste verkligen ta mod till mig och antingen fråga eller föreslå något.
Framför allt få ett svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade