torsdag 11 mars 2010

Baby I just don't get it..

Ju mer jag funderar desto mindre förstår jag av det som hände, eller uteblev snarare.
Läser gamla sms och undrar hur man kan ändra åsikt så på bara några månader när inget direkt har hänt, iallafall inte vad jag kan komma på.

"..det pirrar i hela mig när jag ser dig.."
"..du är bokstavligt det vackraste som finns.."
"..jag vill verkligen träffa dig.."
"...träffar jag dig vill jag ju inte att du åker igen sen.."
"...jag saknar dig.."
"..det finns inga bra tjejer i den här stan, jo det är du, sedan tar det stopp.."
"..jag ville att du skulle stanna hela natten, sova på min arm och pussa mig godnatt"

När ändrades allt detta ? Gjorde jag dig något ? Av vilken anledning tappade du fullkomligt intresset att ens ha någon kontakt med mig ?

Förstår inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade