torsdag 18 mars 2010

Roliga eller bara allmänt trevliga saker som hänt på sistone:

+ Våren är här !! Nästan iallafall. På gång åtminstone.
Solen skiner och jag blir helt sprallig av lycka.

+ Ett stort plus var de 7-8 personer som till synes helt spontant började dansa till YMCA på Centralstationen idag till omgivningens
hejjarop och applåder. Hur kul som helst.

+ Att se killen man gillars EX med stora bokstäver och glatt upptäcka att trots att hon är några år yngre än mig såg rätt sliten och verkligen inte särskilt fräsch ut.

+ Att jag mer och mer inser vilka otroligt fina och stöttande kompisar jag har i min närhet. Ni är helt underbara hela högen ! (Tro sjutton det förresten, har ju valt er haha)

+ Att jag känner mig bekväm med mig själv igen efter några månaders "jag kan inte gå ut utan en påse över huvudet"

+ Årets roligaste jobb är här, nästa vecka börjar TUR-mässan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade