onsdag 17 mars 2010

Konstigt..just nu känner jag mig mest ..äcklad nästan.
Dels av vilken toffel jag varit, och svansat efter någon som bitvis behandlat mig som luft, eller värre vid vissa tillfällen.

Som jag ser det just nu så har två bra saker kommit ur de senaste 3-4 månaderna av mitt liv och det är att jag fick reda på vilken falsk "kompis" jag hade i min umgängeskrets och fick rensat bort henne. Kan jag inte lita på någon till 100 % så vill jag inte ha någon slags vänskapsrelation med människan i fråga.
Det hon gjorde är dessutom enligt min mening ett sånt fullkomligt övertramp och hugg i ryggen att jag gladeligen tänker göra detsamma mot henne om jag någonsin får chansen. Hämndlysten är bara förnamnet.

Sedan att jag insåg att jag inte borde fortsätta vara tillsammans med killen som numera är mitt ex.

Uttöver det ? Slöseri med tid, energi och känslor.
Men jag är å andra sidan sjukt bitter just nu, så det kanske inte riktigt ger en rättvis bild av hela situationen, men det är iaf så jag känner idag.
Vissa saker och personer ska man uppenbarligen inte ta en närmare titt på för då spricker fasaden och man ser att under den där fina ytan så ser det helt annorlunda ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade