måndag 29 mars 2010

Daydreaming..

Sitter på jobbet, mitt ibland en strid ström av människor.
Jag pratar, svarar på frågor, ler och uppträder som den till synes "perfekta" värdinnan.
Vad ingen vet eller ens anar är vad jag har i tankarna just nu.
Jag rodnar bara av det jag tänker, hjärtat slår snabbare, kinderna hettar och jag undrar om det syns utåt, vad jag känner inuti.
Jag pratar om gator, torg, platser att se och restauranger att besöka.
I mina tankar däremot är jag någon helt annanstans.
Naken i en säng..under dig. Jag har dina händer runt min hals, din tyngd över mig,
dina läppar som kysser mig till vansinne och...
och jag vill tillbaka dit, jag vill vara där igen..
uppleva det igen.
Ha DIG igen.
Jag ler, rodnar och undrar om det syns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade