måndag 3 januari 2011

If only..

Satt och pratade med världens finaste kollega på facebook i förrgår natt.
Han skickade en massa roliga videoklipp och fick mig att gråta av skratt.
Jag älskar hans humor, den är helt skruvad.

Han kommenterade även att jag lagt ut en bild jag tagit på en mail-konversation mellan mig och en kille som försökte bjuda ut mig och som jag nobbade.

"Jasså ***** (namnet på killen) fick kalla handen ? haha"

Sen pratade och skojade vi lite om det, och en massa annat. Jobb, plugg, väder etc..

Han är alltså inne på min profil och kollar vad jag gör och vem som skriver vad.
Hm...jag gillar detta ! Gör man så med någon man inte bryr sig övht om ?
Han kan ju iofs bara vara nyfiken.. men åh jag gillar verkligen detta !

Självklart kunde jag knappt somna sen, låg vaken i timmar och bara tänkte på honom och kunde inte sluta le.
Föga förvånande drömde jag sen om honom.
Jag drömmer ofta om honom, ovanligt mycket faktist. Den här gången var vi nånstans i Mexico tror jag, han jobbade på en restaurang och jag satt vid ett bord och väntade på att han skulle sluta så vi kunde gå hem ihop. Vi flirtade och skojade och det var så mysigt och kändes så verkligt.
Jag blev inte glad när väckarklockan ringde kan vi ju lugnt säga.

Han har varit i Stockholm och hälsat på sin familj i 2 veckor och kom hem igår,
så vi har inte setts på ett tag. Eventuellt så ska vi fika eller ta ett glas i helgen. Att säga att jag längtar och hoppas är en underdrift.

Fina fina underbaraste D, det skulle kunna vara så bra..

If only you'd run to me
if only you'd come to me
if only you'd relax upon your rules
and dare to be love's fool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade