tisdag 15 december 2009

No 2

Har man väl börjat så är det väl kört antar jag.
Jag har inte ens gjort den första jag pratade om än men jag har redan bestämt mig för tatuering nummer två, eller den kanske till och med blir nummer ett.
Vi får se, jag ska prata med en tatuerare om saken. Hur som helst.
Den ska vara vit ! Ett litet vitt snirkligt skrivet ord på insidan av handleden;
där ska stå;

Även denna är en påminnelse, eller pik kanske, till mig själv.
Jag är blyg och tillbakadragen som person, och även om jag jobbar på saken är det ofta ett mer eller mindre hanterbart problem i vardagliga situationer.
Det jag konstant ångrar är aldrig saker jag har gjort utan det jag inte hade mod till att faktist göra.
Så lite peppning till mig själv blir det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade