söndag 2 maj 2010

Italy, I'm so over you !

Jag har nog aldrig varit så säker på något i mitt liv faktist.
Var helt övertygad om att jag skulle sakna Italien, men jag inser till min stora glädje att jag har gjort slut med Italien.
Jag är så trött på människors attityd här. Dessa vidrigt efterhängsamma killar/gubbar. Jag blir rasande över att inte bli lämnad ifred så fort jag sätter foten utanför dörren.
Kokar av ilska när de stannar bilar, går efter mig, stannar på gatan och glor och kommer med idiotiska komplimanger som man tydligen ska uppskatta.
Och sen alla dessa korkade tv-program där allt handlar om halvnakna tjejer och äckliga äldre män, hela mentaliteten i det här landet är ju sjuk !
Italien, det är slut.

Allt jag vill nu är att komma hem fortast möjligt och förhoppningsvis om jag har tur, träffa min favorit !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade