söndag 22 augusti 2010

Nervös ? Moi ?

Hade jag sett mig själv ur någon annans synvinkel just nu så hade jag skrattat åt mig själv.
Jag sitter ungefär som när man var 14 år och läst i någon tidning att man kunde träna inför första kyssen genom att kyssa en tomat.
Fast riktigt så illa är det inte nu,förhoppningsvis kommer jag fortfarande ihåg hur man gör om det blir aktuellt.
Däremot sitter jag just nu och googlar om man bör kyssa någon på första dejten eller inte,
vad det innebär om man inte blir kysst på första dejten, varför vissa inte vill kyssas på första dejten etc etc.
Kan tilläggas att min nervositet växer för varje ny sida jag öppnar.
Sitter och stirrar på bilder på killen ifråga och tänker:
hm, han har smala läppar, kan det vara bra ändå ?
och sedan:
oh herregud, jag ska träffa den här galet snygga människan imorgon, hjälp !!!

Nu ska jag fortsätta prova igenom alla kläder i hela garderoben, inga snygga high heels för min del däremot =( det får bli de plattaste skor jag har.
Vilket i mitt fall innebär hela 2 par att välja på. Om det här går bra så kommer jag behöva köpa väldigt många fler par skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade