fredag 18 februari 2011

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!

Var och fikade med älsklingen innan jobbet, så roligt och underbart som det alltid är. Han måste ha tränat ännu mer det sista och jag kunde verkligen inte slita ögonen från hans armar. Deffade och stora ådror över hans muskler,
*phu* !! Har nog aldrig sett så sexiga armar någonsin !!

Helt fantastisk känsla att sedan promenera med honom till jobbet, sida vid sida.
Jag som annars alltid avskyr att synas på stan med någon kille eftersom jag inte vill att någon ska tro något om mig och personen ifråga.
Men med baby så vill jag att precis hela världen ska se mig med honom,
och jag önskar att de ska tro att vi är ett par, eller i varje fall träffas.
Jag var så lycklig när vi kom fram till entrén och vakten i dörren, dvs hans kollega, såg oss komma dit ihop.

Vi pratade även lite under kvällen, trots att det var så kallt så stod han hos mig en bra stund, trots att han frös så han skakade.

När jag skulle gå så sprang jag som vanligt upp till damernas för att kolla sminket
(läs; försöka göra mig snygg för hans skull...)
och där stod han, precis som förra veckan. Hm...jag börjar ana en röd tråd här.
Kan ju hoppas det inte bara var en slump iallafall !
Jag sa att jag frös och då tog han mina händer i sina !!!!!
Vi har aldrig gjort så innan, jag blev så till mig att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen.
Så jag blev helt tyst, fnissade och tittade ner. Kände mig som en generad 14-åring igen.

Sen pratade vi en stund inne på damernas, alldeles för nära igen och jag blir så påverkad att jag knappt vågar titta på honom, jag kan inte ens dölja hur mycket det påverkar mig, det är rent pinsamt ju.
Nu ska jag försöka sova, även om jag har en känsla av att det är heeelt hopplöst
eftersom jag har allt annat än vila i tankarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade