onsdag 12 oktober 2011

Insomnia

Jag är arg, hatar saker som är bortom min kontroll och just nu finns det en hel del
saker som jag själv inte tycks kunna påverka och som sammantaget bidrar till att jag för tillfället ser rött.

Som vanligt så här års så åker jag på min sedvanliga höstdepression,
dvs tappar lusten till allt, vill inte gå ut, känner mig allmänt värdelös och ful.
Tappar aptiten och lever på sötsaker, men värst av allt, jag kan inte sova.

Jag har provat i princip alla sömntabletter som finns på recept och inget hjälper.
Saken blir definitivt inte bättre heller av att jag tänker och grubblar på min kollega 24/7.
För tillfället sover jag varannan natt och mitt humör påverkas säkerligen inte till det bättre av det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade