söndag 17 oktober 2010

Världens mest perfekta kille

Helt underbar kväll på jobbet igår.
Jobbade återigen med min kära kollega, och i nästan två hela timmar fick jag ha honom helt för mig själv eftersom alla gäster kom senare än vanligt.
Det kändes nästan lite komiskt att jag fick umgås med min favorit, på arbetstid, och dessutom få betalt för det !
Men nu måste det verkligen hända något snart innan jag blir galen av frustration !

Varför söker han mitt sällskap hela tiden, frågar om allt och inget och vill veta precis allt om mig, ler stort åt mig så fort han går förbi, (till och med när han ledde ut en icke sammarbetsvillig gäst som han hade rätt fullt upp med så tittade han på mig och log sitt underbara leende) varför allt detta om han inte är minsta intresserad ? Jag får inte ihop det.

Ska smsa honom imorgon och höra om han vill hitta på något i veckan så får vi väl se vad han säger om saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade