torsdag 28 oktober 2010

KRAV MAGA

Hm, det kanske finns lite hopp ändå.
Igår natt så smsade jag och favoriten en hel del. Ännu en grej som vi faktist inte gjort innan, bara när vi skulle bestämma när var och hur vi skulle ses,
men aldrig "bara för att" som igår.

Han jobbar ev hela helgen den här veckan och inte bara lördagen som han brukar.
Så redan imorgon får jag träffa mitt ögongodis igen !

Appropå ingenting så har jag anmält mig till en självförsvarskurs/Krav Maga nästa vecka. Allt som har hänt i stan det senaste har gjort att jag numer tar taxi överallt på natten/morgonen när jag slutat jobba. Jag är helt enkelt för rädd att åka kollektivt hem, och i längden blir det väldigt dyrt.

Det gör mig också arg att jag som tjej, ska behöva gå runt och vara livrädd hela tiden så jag har bestämt mig för att ta tag i det.

Har suttit och tittat på youtube videor med särskilt en instruktör, nån kommando/super/elit/militär tränare. En liten gubbe som förmodligen skulle spöa skiten ur de flesta. Väldigt imponerande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bloggintresserade